miércoles, 11 de enero de 2012


COLAPSO EN URGENCIAS EN EL CHUO




TRABALLADORES DO SERVICIO DE URXENCIAS DO CHUO DENUNCIAN O HACINAMENTO
 DE PACIENTES.


A Comisión de Centro do Complexo Hospitalario Universitario de Ourense, denuncia a precariedade do funcionamento do Servizo de Urxencias do CHUO que ocasiona  a acumulación de doentes nas salas de atención a urxencia pese a dispoñibilidade de camas baleiras nas plantas de hospitalización.

Os traballadores do Servizo de Urxencias remitiron un escrito de denuncia asinado por tódalas categorías profesionais, dirixido a Xerencia, distintas Direccións e a esta Comisión de Centro, expresando o seu malestar e desconformidade pola situación que se está a producir neste Servizo. Denuncian o su desbordamento nos últimos dous meses, pola cantidade de pacientes que quedan en observación (ata 40 pacientes diarios con un total de só 18 camas destinadas a mesma), durante mais de 24 horas, chegando ata os tres días nalgúns casos.

Esta situación supón un grave deterioro da calidade asistencial e de respeto a dignidade e intimade dos pacientes que vense apiñados en espazos non axeitados.

 Do mesmo xeito vese reducida a capacidade de atención urxente a novos pacientes que acoden ao Servizo pois ocúpanse os boxes destinados a atención urxente con pacientes en “Observación-Ingreso” .  Esta pasada noite dos 17 boxes destinados a valoración das Urxencias, 16 estaban ocupados por pacientes en Observación.

Os traballadores pregúntanse ¿cómo e posible que no Servizo de Urxencias estéase sufrindo esta situación, cándo existen moitas camas dispoñibles no Complexo? 

Asdo:

Comisión de Centro do CHUO.

3 comentarios:

  1. Totalmente de acuerdo con los profesionales que trabajan en el servicio de urgencias.
    Los pacientes se acumulan en pasillos y diferentes salas de urgencias para no ser ingresados, mientras se resta personal en las plantas por la cantidad de camas libres.

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  2. Los medicos tienen orden de no ingresar a los pacientes, mejor que se vayan a morir a casa.
    Nuestra gerente la señora Eloina esta ejerciendo una asistencia de una pobre calidad sanitaria, llena urgencias con tal de tener justificada la reduccion de camas en el CHUO.

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  3. Creo que es una auténtica vergüenza lo que está pasando. Los usuarios y pacientes deberíamos de plantarnos y no aceptar lo que hacen con nosotros. A la gerencia y dirección de éste hospital le pagan para que realicen su trabajo de forma eficiente y está claro que no es así. Con la salud de las personas no se puede jugar. ¿ Por qué nadie en este país está interesado en hacer su trabajo de forma eficiente,con calidad y responsabilidad?. Esta sería la única forma de hacernos respetar en el mundo y de prosperar. ¿ Qué es lo que se gana con esta forma de actuar?¿La permanencia en un puesto de confianza, engordando la cuenta del banco? ¡Qué pena!.

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